_حضور دائمی و تکرار بیلبورد تبلیغاتی سبب ایجاد آگاهی سریع می شود
_حضور بلند مدت بیلبورد برای مصرف کنندگان باعث شناسایی یک نام تجاری و وفاداری نسبت به آن می شود
_پـراکـنـدگی حـضـور بـیـلبورد در سطح شهر امـکان حضور یـک پـارچـه ی محـصـول را با استفاده از انـواع گـوناگون تبلیغات محیطی فراهم می کند
_بـا گـسـترش و تکرار حضور تبلیغات محیطی بیلبـورد می توان تــبــلـیـغات رادیو- تـلـویزیونی و مطـبوعـاتی را به مقابل منازل . محل کار مخاطبین تغییر محل داد
_بـیلبورد کارآیی ارتباط موثر با حذف عناصر زائد در یک هدف گذاری دقیق دمو گرافیک را دارد
_تبلیغات محیطی به وسیله ی ارائه ی پیامی ساده و بسیار موثر از در هم ریختگی و پراکندگی رسانه محافظت می کند
_قدرت تطبیق اعجاب انگیز رسانه ی محیطی، امکان استفاده ی مـوثر از ایـن رسـانه را در تکمیل کمپین هـای رادیـویی، تـلویـزیونی .و مطبوعاتی فراهم می کند