تولید محتوا، عمل نهایی بازاریابی است

هـنـگـام تـولــیــد مــحــتــوا، اطــلاعـات رایـگـان و مفیدی را در اخـتـیار مـخاطبان خـود قـرار می‌دهــیـد، می‌تـوانـیـد مـشـتریــان بــالــقــوه را بــه ســـمــــت خـود جــذب کرده و مـــشــــتریــان مـــوجــــود را از طـــریــق تـــعــامــل با کیفیت، حفظ کنید

لی اوت یک اصطلاح در گرافیک دیزاینه که به ترکیب بندی و چینش تصاویر گفته میشه که به پیج اینستاگرام نظم و هماهنگی میتونه بده

نمونه لی اوت طرف قراردادهای کافه وب

کاور هایلایت های طراحی شده روشی عالی برای ایجاد جلوه ای خاص از پیج شماست هایلایت ها زیر درست در زیر پروفایل قرار دارن

هایلایت ها میتونن به بهترین استوری های شما اشاره کنن و شما با کاور هایلایت های زیبا میتونین جلوه ای زیبا به پیج شما بدن

تقویم محتوایی ابزاری که بتون کمک میکنه برای استراتژی بهتر یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید تا بهترین بازدهی رو در پیج خود داشته باشید

داشتن یک لوگو انحصاری میتونه هویت کسب و کار شما باشه و شمارو از رقیب هاتون متمایز کنه

داشتن یک لوگو خوب و قوی میتونه به رشد کسب و کارتون و جذب مشتری های جدید کمک کنه

مشتری های شما در طول روز صد ها لوگو متفاوت میبینن، یک لوگوی خوب با انتقال حس اعتماد در مشتری باعث جذب شون میشه

نمونه لوگو های طرف قرارداد کافه وب

کاربران امروزه بیش از همه به تماشای ویدیو علاقه دارند . 92 درصد کاربران اینترنت ویدیوهای تبلیغی را تماشا می کنند و یک سوم از خریداران ، بعد از دیدن تیزر تیلیغی است که دست به خرید میزنند 

کاربران ویدیو را به اشتراک می گذارند

اگر تیزر تبلیغی شما جذاب باشد مطمعن باشید که به افراد به طور رایگان با اشتراک آن، برای شما بازاریابی می کنند.

هـدف اصـلی از تـبـلــیــغــات بـنری انـتـقـال پـیام برند و تبلیغات به بـازدیـد کـنـنـدگــان وب ‌ســایـت مورد نظر می باشد. این تبلیغات در بــــخـــــــش ‌هــــــــای مـــــــتــــــــمـــــــایــــزی از وب ‌سـایـت ‌هـا که به ‌طور خاص برای تبلیغات در نـظر گـرفـتـه شـده ‌اند و در واقـع همان بنر نام دارند، ظاهر می ‌شوند

1_ریتارگتینگ (فعال سازی مشتریان قدیمی)

2_افزایش آگاهی نسبت به برند

3_معرفی محصولات جدید

_حضور دائمی و تکرار بیلبورد تبلیغاتی سبب ایجاد آگاهی سریع می شود

_حضور بلند مدت بیلبورد برای مصرف کنندگان باعث  شناسایی یک نام تجاری و وفاداری نسبت به آن می شود

_پـراکـنـدگی حـضـور بـیـلبورد در سطح شهر امـکان حضور یـک پـارچـه ی محـصـول را با استفاده از انـواع گـوناگون تبلیغات محیطی فراهم می کند

_بـا گـسـترش و تکرار حضور تبلیغات محیطی بیلبـورد می توان تــبــلـیـغات رادیو- تـلـویزیونی و مطـبوعـاتی را به مقابل منازل . محل کار مخاطبین تغییر محل داد

_بـیلبورد کارآیی ارتباط موثر با حذف عناصر زائد در یک هدف گذاری دقیق دمو گرافیک را دارد

_تبلیغات محیطی به وسیله ی ارائه ی پیامی ساده و بسیار موثر از در هم ریختگی و پراکندگی رسانه محافظت می کند

_قدرت تطبیق اعجاب انگیز رسانه ی محیطی، امکان استفاده ی مـوثر از ایـن رسـانه را در تکمیل کمپین هـای رادیـویی، تـلویـزیونی .و مطبوعاتی فراهم می کند

ویـدئو هـا بـه دلـیـل کـوتاه بودن و به یاد مـانـدنی شـدن اسـتراتـژی مـهـمی بـرای مـحتوای شما محسوب می شوند به علاوه داشـتن قالب کوتاه و جذاب آن ها، ویژگی های .بـازاریـابی بی نـقــض را بــرای بــرـند هـا فـراهـم می کــنــنـد

هـمـچـنـیـن می تـوانـیـد با استفـاده از ویدئو ها مفاهیم پـیـچـیـده را بـا جـذاب تـریـن حــالـت بــصــری بــه کــاربـران آموزش دهید

امـا فراتر از تـوانـایی هـای مـنـحصر به فـرد ویدئو، این رسانه به نوعی بازاریابی داده محور(Data Driven Marketing)

نـیز مـحـسوب می شود. دلیل ایـن امـر امکان ردیـابی و اندازه گـیری مـیزان انگیجمنت مخاطبین شـما با ویـدئو اسـت

  1. تاثیر گذاری ویدیو نسبت به محتوای متنی در ایمیل ها بیشتر است
  2. تاثیر گذاری بیشتری بر ذهن مخاطب دارد
  3. تولید محتوای ویدیویی در مسیر آینده ارتباطات است
  4. باعث پیشی گرفتن از رقبا می شود

امـروزه تـاثیرعـکاسی صنعتی در افزایـش فــــــروش غـــــــیر اســــــت یکی دیگـر از شــاخــه هـای عکاسی که باعث مـــوفــقیــت یــک شـرکت میشود و در افـزایـش فـروش مـحــصـولات آن نـقش دارد عکاسی تبلیغاتی است

هــــر کسب و کاری نـــیاز به تــــبلیغات دارد که مـــحصولات و خدمات خود را بازاریابی کند بنابراین اگر در آغاز کسب و کار خود هستید و میخواهید به حوزه ی تبلیـغات وارد شــــوید فرصت هــــایی هنوز برای شما وجود دارد.عکاسی تــــجاری که در زبان فــــارسی به عکـاسی صـــنعتی شــهــرت دارد بــه هــر نـــوع عــــکـــــاسی کــه بــه مـنظور مقاصد تاری و صنعتی و در جهت ارائه بـهیـنه ی محصولات و خدمات اسـتـفـاده شـود،می گویند

1_ متمایز شدن شرکت شما از دیگر شرکت ها‌‎

2_ صرفه جویی در هزینه ها‎

3_ امضای شخصی‌‎

4_ درک آسان

5_ افزایش قرارگیری در معرض دید مشتری

عکاسی پُرترِه، شاخه‌ای از عکاسی است که در آن از چهره انسان عکسبرداری می‌شود

 کــــــــــــادر مناسب این سبک اغلب .مستطیل عمودی است

ادارات و دوایــــــر دولـــــــتی، مــــــدارس راهنمایی و رانندگی، ثبت احـــــوال بــیــشــتریــن نــیــاز را .به عکس پرسنلی دارند

اغلب مورد استفاده هنرمندان ،بازیگران،نویسندگان و … قرار میگیرد

در این سبک از پـــرتـــره، از نـــمـــاد هـــای مــلی .میهنی و بومی میهنی استفاده های فراوان میشود

بــیـشــتر مــصـارف تـجـاری دارد و بـرای مـعرفی کالا و اجناس مختلف .مـثـل یــخـــچــال یــا آبــمـیـوه گـیری

 مـــــنـــاســبــت هـای خـانـوادگی، مـسـافرت ها و جشن ها موارد اصــلی ایـــن ســـبـــک بـــه شــــمــــار می آیـــد

پکیج های تولید محتوایی

مشاوره جهت خرید پکیج های تولید محتوا