پروفایل اساتید

بهزاد رزمگیر

بهزاد رزمگیر

مشاور و مدرس توسعه کسب و کار

کارشناس دیجیتال مارکتینگ

کارشناس رادیو اقتصاد

مدیر عامل شرکت کافه وب

انقلاب پلتفرم ها

انقلاب پلتفرم ها

مفهوم پلتفرم نوعی تفکر در دنیای کسب و کار و صنعت نرم‌افزار است که می‌توان دلایل رکود و یا ورشکستگی برخی غولهای تجاری و رشد انفجاری برخی دیگر از کسب و کارها را در سایه آن شناسایی کرد.

بوم کسب و کار

بوم کسب و کار

بوم مدل کسب و کار یا Business Model Canvas ابزار مدیریتی و کارآفرینانه استراتژیک است که به شما اجازه می‌دهد مدل کسب و کار خود را توصیف، طراحی و اختراع کرده یا آن‌را به چالش طلبیده و یا تغییر دهید.

 بازاریابی محتوایی چگونه کار می کند؟

بازاریابی محتوایی چگونه کار می کند؟

محتوا چگونه در خدمت اهداف بازاریابی قرار میگرد؟ در میان انبوه محتواهای ارسالی، بمباران خبری و اطلاعاتی، انبوه هرزنامه ها و تبلیغات، محتوا چگونه میتواند باعث جذب و نگهداری مخاطب و افزایش وفاداری مشتری شود؟

تعریف استراتژی محتوا

تعریف استراتژی محتوا

استراتژی را اگر الگوی کلی و تصمیمات کلی یک سازمان برای رسیدن به اهدافش بدانیم باید بگوییم استراتژی محتوا به جنبه برنامه ریزی برای تولید و انتشار محتوای ارزشمند برای مخاطب در زمان مناسب برای رسیدن به اهداف بازاریابی محتوایی باشد.

بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی

عبارت بازاریابی چریکی الهام گرفته از عملیات چریکی است و به نوعی عملیات جنگی خارج از قواعد معمول اشاره دارد که سروکار آن با تاکنیک‌های استراتژیک کوچک برای استفاده‌ی غیرنظامیان مسلح است.

جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات در محیط کار

جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات در محیط کار

چه کار هایی باید انجام بدهیم که از به وجود آمدن مشکلات در محیط کار جلوگیری کنیم رادیو اقتصاد کارشناس : بهزاد رزمگیر

موانع رسیدن به اهداف

موانع رسیدن به اهداف

برای همه ماها پیش میاد در راه رسیدن به اهداف با مانع روبرو شدیم عکس و العمل هامون چی بوده و باید چه کاری کنیم رادیو اقتصاد کارشناس : بهزادرزمگیر

مزیت از اول شروع کردن

مزیت از اول شروع کردن

از اول شروع کردن چه مزیت های داره ؟ چند بار تصمیم گرفتین از نو شروع کنید ؟ رادیو اقتصاد کارشناس : بهزادرزمگیر

معیارهای سنجش موفقیت

معیارهای سنجش موفقیت

کمی در مورد موقعیت خودمون فکر کنیم چقدر به اون چیزی که نوشتیم و هدفگذاری کردیم بهش رسیدیم ؟ رادیو اقتصاد کارشناس:بهزاد رزمگیر

راهکارهایی برای جذب فالور

راهکارهایی برای جذب فالور

همیشه جذب فالور اهمیت ندارد چیزی که مهم هست تبدیل فالور به مشتری است...

تدابیر قبل از کسب و کار

تدابیر قبل از کسب و کار

قبل از شروع هر کسب وکاری چه اقداماتی انجام بدهیم و چه برنامه ریزی هایی باید داشته باشیم رادیو اقتصاد کارشناس : بهزاد رزمگیر

تکنیک های مدیریت بحران

تکنیک های مدیریت بحران

تکنیک های مدیریت بحران رادیو اقتصاد کارشناس : بهزادرزمگیر

تصمیمات مهم دهه سوم زندگی

تصمیمات مهم دهه سوم زندگی

تصمیمات مهم دهه سوم زندگی یکی از موثر ترین تصمیمات میتونه باشه شما به ده سوم زندگی نزدیک شدین ؟ میدونید چه تصمیماتی باید بگیرید یا اینکه این دهه رو گذروندید چه تصمیماتی گرفتین یا دوست داشتین بگیرید ؟ رادیو اقتصاد کارشناس : بهزاد رزمگیر

ایده پردازی

ایده پردازی

از کجا ایده پیدا کنم ؟ ایده ها رو کجا باید مطرح کنیم ؟

شما به مشتری چه تجربه ای میدهید؟

شما به مشتری چه تجربه ای میدهید؟

شما به مشتری چه تجربه ای میدهید چقدر تجربه_مشتری مهم است

 کتاب طراحی هویت برند اثر آلینا ویلر

کتاب طراحی هویت برند اثر آلینا ویلر

اگر قصد دارید برندی داشته باشید که مردم درباره‌ی آن سخن بگویند، عاشقش باشند و انتخابش کنند، باید بتوانید پاسخی مناسب برای این پرسش‌ها داشته باشید: چه کسی هستید؟ چه کسی باید این را بداند؟ چگونه خواهند فهمید؟ چرا برایشان اهمیت دارد؟ باید از الف تا ی برندینگ را به خوبی بدانید. کتاب طراحی هویت برند مرجعی کامل برای پاسخگویی به این پرسش‌هاست.

کارگاه مقدمه ای بر بازاریابی

کارگاه مقدمه ای بر بازاریابی

آشنایی با مفاهیم اولیه بازاریابی و تحولات بازاریابی به عنوان پیش نیازی بسیار مهم و حیاتی برای درک مفاهیمی مانند برنامه بازاریابی، برندسازی، مدیریت ارتباط با مشتری و ...

وقتی مشتری فرمانرواست

وقتی مشتری فرمانرواست